- Proč svěřit správu firmě KU-MA? Jsme správci s bohatými zkušenostmi, 18-ti letou praxí. Poskytujem komplexní správu nemovitostí šitou na míru, rozsah poskytovaných služeb si určujete sami dle nabídky tak, aby co nejvíce vyhovoval Vašim individuálním potřebám. Na základě Vašeho výběru bude stanoven správcovský poplatek již od 100,- Kč za jednotku. Poplatek za správu je konečný, neprovádíme žádnou "dofakturaci po ročním vyúčtování". Máme kvalifikované zaměstnance - účetní, evidenty, techniky, kteří se pravidelně účastní školení a seminářů. Dle požadavků klienta můžeme doporučit kvalitní a osvědčené dodavatelské firmy. Zajišťujeme podklady a přílohy souvidející se sřizováním úvěrů, dotací atp. Dle zájmu či potřeby klienta poskytujeme služby právní, technické, poradenské a realitní. KU-MA to je prověřená kvalita a maximální vstřícnost. - Jakým způsobem lze hradit měsíční zálohy na služby a FO? Pravidelné zálohy a příspěvky do FO se platí vždy v běžném měsíci a to nejpozději do posledního dne daného měsíce. Možností hrazení je hned několik. A to buď převodem z osobního bankovního účtu na účet SVJ, formou SIPO, vkladem v hotovosti na přepážce banky, u které SVJ založilo účet, či na přepážce České Pošty. V naší kanceláři platby nepřijímáme. - Je nutná při změně záloh či osobních a kontaktních údajů fyzická návšťěva kanceláře? Snažíme se našim klientům vyjít vstříct, proto tyto záležitosti lze vyřešit formou telefonického hovoru či e-mailem. - Je možná osobní schůzka i mimo pracovní dobu? V případě nutnosti ano, po předchozí telefonické domluvě. - Co znamená ve vyúčtování záloh služba "vodné do TUV" a proč na ni neplatíme žádnou zálohu? Náklady na poskytování teplé užitkové vody v jednotce (bytě, nebytě) se skládají z nákladů na tepelnou energii spotřebovanou na ohřev užitkové vody, kterou uvádíme v GJ a náklady za spotřebovanou vodu v m3. A právě toto množství spotřebované vody je vyúčtováno ve službě "vodné do TUV". Záloha na tuto službu je zahrnuta v kolonce "Teplá voda", protože Vodné do TUV je její nedílnou součástí. - Kdy se vypracovává roční vyúčtování záloh a jaká je splatnost u následných přeplatků a nedoplatků? Roční vyúčtování se vystavuje do čtyř kalendářních měsíců od konce zúčtovacího období. Lhůta pro uplatnění možných reklamací proti vyúčtování je 21 dní. Výslední přeplatek či nedoplatek je splatný do sedmi kalendářních měsíců po uplynutí zúčtovacího období. - Kam volat v případě havárie? V případě havárie a dalších neodkladných záležitostech lze po 24 hodin denně volat na tel. číslo 602 167 151. - Jsem novým majitelem bytové jednotky - jak mám postupovat pro zavedení do Vaší evidence? Ani v tomto případě není nutná fyzická přítomnost nového vlastníka. Stačí zaslat na naší e-mailovou adresu info@ku-ma.cz doklad o nabytí nemovitosti (platnou kupní případně darovací smlouvu) a protokol o převzetí bytu s aktuálními odečty měřidel SV, TUV či tepla. Dle klientem sdělených údajů a po dohodě stanovených zálohách na služby zašleme evidenční list s veškerými důležitými údaji, který si klient pečlivě uschová. |